2022 Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü Taban, Tavan Puanları | 101451521

101451521 | Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)  Bölümü (2 yıllık Önlisans) 2021 taban, tavan puanları ve başarı sıralamasını haberimizde bulabilirsiniz. Haberimiz Erzurum ilimizde yer alan Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi tercihi yapmayı düşünen öğrencilerimize rehber olacaktır.

2022 Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü Taban, Tavan Puanları | 101451521

Öğrenci Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafında gerçekleştirilen TYT, AYT ve YDT sınava giren öğrenciler Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) bölümü 2 yıllık Önlisans taban ve tavan puanları ile başarı sıralamalarını araştırıyor.

2 yıllık üniversite eğitimi alarak geleceğini şekillendirmek isteyen binlerce öğrenci, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecini geride bıraktı. Şimdi iyi bir eğitim için YKS’den alınan puana göre üniversite ve bölüm tercihi yapılacak. Bu doğrultuda Erzurum ilinde bulunan Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü bünyesinde eğitim görmeye karar veren adaylar, bölümün taban, tavan puanlarının yanı sıra başarılı sıralaması hakkında bilgi sahibi olmak istiyor. Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü tercih kod numarası 101451521 olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Üniversiteye girmeye hak kazanan öğrenciler eğitim hayatlarına AÖ-Ücretli olarak devam edeceklerdir.

ÖSYM ve YÖK’den derlediğimiz bilgilere göre Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)   Bölümü taban, tavan puanları ve üniversitenin istediği başarı sıralamasının sonuçlarını sizler için yayınlıyoruz.

Atatürk Üniversitesi   Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)   Bölümü Taban ve Tavan Puanları Başarı Sıralaması

Atatürk Üniversitesi   Devlet Üniversitesi olup Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)   Bölümü   Açıköğretim Fakültesi bünyesinde yer alan bir bölümüdür. Üniversite Erzurum ilimizde yer almaktadır. Üniversitenin Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)   Bölümü kontenjanı 300+8 kişidir. 2021 yılında Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümüne Doldu-308 kişi yerleşmiştir.

Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü Taban Puanı: 201,98384

Atatürk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim) Bölümü Taban Başarı Sırası ( TBS ) : 1422799

 

taban-taban-puanlari.jpg

2021 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

YOP KODU: 101451521

YOP KODU: 101451521

ÜNİVERSİTE: Atatürk Üniversitesi

FAKÜLTE: Çağrı Merkezi Hizmetleri (Açıköğretim)

ŞEHİR: Erzurum

ÜCRET- BURS: AÖ-Ücretli

VAKIF-DEVLET: Devlet

ÖRGÜN-AÖ-UZAKTAN: AÖ-Ücretli

Taban Puan: 201,98384

Başarı Sıralaması: 1422799

Kontenjan 2020 – 2021 : 300+8

Yerleşen 2020 – 2021: Doldu-308

basarili-siralamasi.jpg

2020 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

Taban Puan: 194,26157

Başarı Sıralaması:  1655918

Kontenjan 2020:  200+5

Yerleşen 2020:  Doldu-205

2019 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

Taban Puan: ---

Başarı Sıralaması:  ---

Kontenjan 2019:  500+13

Yerleşen 2019:  Dolmadı-145

Etiketler :
0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡