2021 Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban, Tavan Puanları | 108050427
108050427 | Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü (2 yıllık Önlisans) 2020 taban, tavan puanları ve başarı sıralamasını haberimizde bulabilirsiniz. Haberimiz Nevşehir ilimizde yer alan Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Gülşehir Meslek Yüksekokulu tercihi yapmayı düşünen öğrencilerimize rehber olacaktır.
Öğrenci Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafında gerçekleştirilen TYT, AYT ve YDT sınava giren öğrenciler Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü 2 yıllık Önlisans taban ve tavan puanları ile başarı sıralamalarını araştırıyor.
2 yıllık üniversite eğitimi alarak geleceğini şekillendirmek isteyen binlerce öğrenci, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecini geride bıraktı. Şimdi iyi bir eğitim için YKS’den alınan puana göre üniversite ve bölüm tercihi yapılacak. Bu doğrultuda Nevşehir ilinde bulunan Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Gülşehir Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü bünyesinde eğitim görmeye karar veren adaylar, bölümün taban, tavan puanlarının yanı sıra başarılı sıralaması hakkında bilgi sahibi olmak istiyor. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü tercih kod numarası 108050427 olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Üniversiteye girmeye hak kazanan öğrenciler eğitim hayatlarına Ücretsiz olarak devam edeceklerdir.
ÖSYM ve YÖK’den derlediğimiz bilgilere göre Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü taban, tavan puanları ve üniversitenin istediği başarı sıralamasının sonuçlarını sizler için yayınlıyoruz.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban ve Tavan Puanları Başarı Sıralaması
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi , Devlet , Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü , Gülşehir Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan bir bölümüdür. Üniversite Nevşehir ilimizde yer almaktadır. Üniversitenin Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü kontenjanı 65+2 kişidir. 2020 yılında Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümüne ( Kontenjan Doldu ) 67 kişi yerleşmiştir.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban Puanı: 199,75569
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Tavan Puan: ---
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Başarı Sıralaması: 1582824
2020 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
YOP KODU: 108050427
ÜNİVERSİTE: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
FAKÜLTE: Gülşehir Meslek Yüksekokulu
ŞEHİR: Nevşehir
ÜCRET- BURS: Ücretsiz
VAKIF-DEVLET: Devlet
ÖRGÜN-AÖ-UZAKTAN: Örgün
Taban Puan: 199,75569
Tavan Puan: ---
Başarı Sıralaması: 1582824
Kontenjan 2020 – 2021 : 65+2
Yerleşen 2020 – 2021: ( Kontenjan Doldu ) 67
2019 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
Taban Puan: 195,06272
Tavan Puan:
Başarı Sıralaması: 1646513
Kontenjan 2019: 65+2
Yerleşen 2019: Doldu-67