2024 İstanbul Üni. E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Taban Puanları ( Önlisans ) 105690760 AÖ-Ücretli
105690760 | İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü (2 yıllık Önlisans) 2024 taban, tavan puanları ve başarı sıralamasını haberimizde bulabilirsiniz. Haberimiz İstanbul ilimizde yer alan İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) ( AÖ-Ücretli ) bölümünü tercih etmek isteyen öğrencilerimize rehber olacaktır.
Öğrenci Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafında gerçekleştirilen TYT, AYT ve YDT sınava giren öğrenciler İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) bölümü 2 yıllık Önlisans taban ve tavan puanları ile başarı sıralamalarını araştırıyor.
2 yıllık üniversite eğitimi alarak geleceğini şekillendirmek isteyen binlerce öğrenci, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecini geride bıraktı. Şimdi iyi bir eğitim için YKS’den alınan puana göre üniversite ve bölüm tercihi yapılacak. Bu doğrultuda İstanbul ilinde bulunan İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü bünyesinde eğitim görmeye karar veren adaylar, bölümün taban, tavan puanlarının yanı sıra başarılı sıralaması hakkında bilgi sahibi olmak istiyor. İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü tercih kod numarası 105690760 olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Üniversiteye girmeye hak kazanan öğrenciler eğitim hayatlarına AÖ-Ücretli olarak devam edeceklerdir.
ÖSYM ve YÖK’den derlediğimiz bilgilere göre İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü taban, tavan puanları ve üniversitenin istediği başarı sıralamasının sonuçlarını sizler için yayınlıyoruz.
İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü Taban ve Tavan Puanları Başarı Sıralaması
İstanbul Üniversitesi Devlet Üniversitesi olup E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi bünyesinde yer alan bir bölümüdür. Üniversite İstanbul ilimizde yer almaktadır. Üniversitenin E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü kontenjanı 500+13+0+13+0 kişidir. 2023 yılında E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümüne Doldu-526 kişi yerleşmiştir.
İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü Taban Puanı: 302,91160
İstanbul Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim) Bölümü Taban Başarı Sırası ( TBS ) : 848.249
2023 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
YOP KODU: 105690760
ÜNİVERSİTE: İstanbul Üniversitesi
FAKÜLTE: E-Ticaret ve Pazarlama (Açıköğretim)
ŞEHİR: İstanbul
ÜCRET- BURS: AÖ-Ücretli
VAKIF-DEVLET: Devlet
ÖRGÜN-AÖ-UZAKTAN: AÖ-Ücretli
Taban Puan: 302,91160
Başarı Sıralaması: 848.249
Kontenjan 2022 – 2023 : 500+13+0+13+0
Yerleşen 2022 – 2023: Doldu-526
2022 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
Taban Puan: 281,79166
Başarı Sıralaması: 1.018.183
Kontenjan 2022: 500+13
Yerleşen 2022: Doldu-513
2021 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
Taban Puan: ---
Başarı Sıralaması: ---
Kontenjan 2021: ---
Yerleşen 2021: ---