21. Dönem Polis Alımı Başladı, Polis Alımı Başvuruda Bulunma 2017

Polis alımı başvurus için tüm bilgileri haber sitemizden öğrenebilirsiniz. Başvurular ne zamn başlıyor, başvuru için gerekli evraklar, kimler polisliğe başvurabilir.

21. Dönem Polis Alımı Başladı, Polis Alımı Başvuruda Bulunma 2017

21. Dönem POMEM polis alımları başlıyor! Başvurular ne zaman?
Polis alımlarını merak edenler için müjdeli haberi Polis Akademisi verdi. Polis Meslek Eğitim Merkezlerine 21. Dönem için lisans mezunlarından 10.000 erkek, 1.000 kadın, önlisans mezunlarından 1.800 erkek ve 200 kadın olmak üzere toplam 13.000 öğrenci adayı
Polis alımı için bekleyişini sürdüren yüz binlerce adaya müjdeli haber bugün verildi. Polis Akademisi Başkanlığı, resmi internet sitesi üzerinden 21. Dönem POMEM öğrenci alımının başlayacağını duyurdu. Peki 21. Dönem 

POMEM ÖĞRENCİ ALIMI BAŞLIYOR - POLİS ALIMI NE ZAMAN?

Polis olmak için bekleyişini sürdüren ve alımları bekleyen binlerce aday için Polis Akademisi'nden açıklama geldi. Polis alımlarını bekleyen adaylar için bir duyuru yayınlayan Polis Akademisi, yapılacak polis alımlarını duyurdu.

Polis Akademisi tarafından yapılan duyuruda;

"Polis Akademisine bağlı Polis Meslek Eğitim Merkezlerine 21. Dönem için lisans mezunlarından 10.000 erkek, 1.000 kadın, önlisans mezunlarından 1.800 erkek ve 200 kadın olmak üzere toplam 13.000 öğrenci adayı alınacaktır. 

Polis olmak isteyenlere müjde: 13 bin öğrenci alınacak! Emniyet Genel Müdürlüğünce, lisans ve önlisans mezunları arasından 13 bin öğrenci alınacak. Polis Akademisinin internet sitesinde yapılan duyuruya göre, Emniyet Genel Müdürlüğünce Polis Akademisi Başkanlığına bağlı Polis Meslek Eğitim Merkezlerine (POMEM), 21. Dönem için lisans mezunları arasından bini kadın olmak üzere 11 bin, önlisans mezunlarından ise 200'ü kadın 2 bin öğrenci alınacak. Başvurular, Polis Akademisi internet sitesinde online olarak yapılacak. Başvuru tarihleri, adaylardan istenilecek belgeler ve aranılan şartlar başvurular başlamadan önce "www.pa.edu.tr" internet sitesinden ilan edilecek.

POMEM nelerden oluşur?

Polis Meslek Eğitim Merkezleri Şube Müdürlüğü aşağıdaki Büro Amirliklerinden oluşur;
a) İdari Büro Amirliği,
b) Öğrenci Adaylığı Büro Amirliği,
c) Eğitim Büro Amirliği,
ç) İşlemler Büro Amirliği
d) Komiser Yardımcılığı Eğitim Büro Amirliği. 

Öğrenci Adaylığı Büro Amirliğinin görevleri

Öğrenci Adaylığı Büro Amirliği;
a) Sınavı kazanan öğrenci adaylarının eğitim merkezlerine planlamasını yapmak,
b) Sınavı kazanan öğrenci adaylarının, sağlık kurulu raporu aldırılmasını ve raporların Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığına incelettirilmesini sağlamak,
c) Öğrenci adaylarından sağlık kurulu raporu olumsuz olanlar, raporunu tamamlamayanlar ile adaylıktan vazgeçenler hakkında gerekli işlemleri yürütmek,
ç) Öğrenci adaylarının güvenlik tahkikatlarının yaptırılmasını sağlamak,
d) POMEM Müdürlüklerine planlanan öğrencilerin kesin kayıt yaptırana kadar tüm bilgilerinin takip edilmesi ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
e) Öğrenci adaylarının askerlik işlemlerini yürütmek,
f) Öğrenci adaylarının taahhütname ve kefalet senedi ile ilgili işlemlerini yaptırmak,
g) Yapılan faaliyetlere ilişkin rapor ve istatistikî bilgi hazırlamak,
ğ) Mevzuata uygun olarak verilen diğer görevleri yapmak, ile görevlidir.
 
Eğitim Büro Amirliğinin görevleri

Eğitim Planlama ve Geliştirme Büro Amirliği;
a) POMEM’lerin dönemlik eğitim-öğretim takvimini hazırlamak,
b) Okutulacak dersleri ve eğitim öğretim müfredatını belirlemek,
c) Mesleki ihtiyaç ve gelişmelere göre gerekirse diğer kurum ve kuruluşlarla işbirliği yaparak müfredatların geliştirilmesi için çalışmalar yapmak,
ç) POMEM eğitimlerinde kullanılacak kaynak kitap ve yardımcı malzemelerin belirlenmesi ve temin edilmesi için gerekli çalışmalar yapmak/yaptırmak,
d) Mezuniyet başarı derecesinin belirlenmesinde esas alınacak ders sıralamasını yapmak,
e) Polis meslek eğitimlerinin geliştirilmesini sağlamak, görüş ve önerilerde bulunmak amacıyla yerinde incelemeler yapmak/yaptırmak, 
f) Şube Müdürlüğünün görev alanına giren konularda araştırma yapmak ve önerilerde bulunmak
g) POMEM’den mezun olan öğrencilerin Uygulamalı Mesleki Eğitim Programlarını hazırlamak ve uygulanmak üzere ilgili birimlere göndermek,
ğ) Uygulamalı mesleki eğitim sonu raporlarını incelemek/inceletmek,
h) Uygulamalı mesleki eğitimlerde görülen ve yaşanan eksikliklerin tespit edilerek program geliştirme çalışmaları yapmak,
ı) Yapılan faaliyetlere ilişkin rapor ve istatistikî bilgi hazırlamak,
i) POMEM’lerde derse giren eğiticilere yönelik verilebilecek her türlü kurs, seminer, konferans gibi faaliyetlerin koordinesini sağlamak,
j) POMEM’lerdeki öğrencilere yönelik yapılacak olan ders dışı faaliyetler ve etkinlikleri koordine etmek,
k) Mevzuata uygun olarak verilen diğer görevleri yapmak,ile görevlidir.
 
İşlemler Büro Amirliğinin görevleri

İşlemler Büro Amirliği;
a) POMEM kapasiteleri ve Personel Dairesi Başkanlığından alınacak kadro miktarına göre eğitime alınacak erkek ve bayan öğrenci sayısını belirlemek ve sınav işlemleri için ilgili birime göndermek,
b) 08/05/2005 tarihli ve 25809 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Polis Meslek Eğitim Merkezleri Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinde belirtilen, öğrencilerin izinler dışında kalan izinleri ve sosyal faaliyetleri ile ilgili işlemleri yapmak,
c) POMEM ve Polis Eğitim Merkezlerinin personel, öğrenci, fiziki mekân, araç ve gereçlerine ilişkin istatistikî kayıtları tutmak,
ç) PEM’ler ile ilgili işlemleri takip etmek,
d) Eğitim-öğretim sürecinde öğrencilerin sonradan ortaya çıkan rahatsızlıkları ile ilgili işlemleri Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı ile koordineli olarak yürütmek,
e) Öğrencilerin diploma, öğrenci kimlik kartı ve benzeri matbu evraklarını bastırmak ve dağıtmak,
f) Mezun olan öğrencilerin atanması ile ilgili işlemleri Personel Dairesi Başkanlığı ile koordineli olarak yürütmek,
g) POMEM’lerin personel ve eğitici ihtiyacını tespit ederek ilgili Daire Başkanlığına atama işlemleri için talepte bulunmak,
ğ) Eğitim merkezlerinin teşkilatın diğer birimleri ve kamu kuruluşları ile faaliyetlerini koordine etmek,
h) POMEM Müdürlüklerine kesin kayıt yaptıran öğrencilerin mezuniyetine kadar tüm bilgilerinin takip edilmesi ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
ı) Öğrencilere disiplin kurulu tarafından verilen POMEM’den çıkarma cezası ile ilgili işlemleri yürütmek ve arşivini tutmak,
i) Giriş şartlarını taşımadıkları sonradan belirlenen, girişle ilgili nitelikleri sonradan kaybeden, POMEM’den ayrılan veya ilişiği kesilen öğrencilerle ilgili işlemleri yürütmek ve arşivlemek,
j) Yapılan faaliyetlere ilişkin rapor ve istatistikî bilgi hazırlamak,
k) Mevzuata uygun olarak verilen diğer görevleri yapmak, ile görevlidir.

Komiser Yardımcılığı Eğitim Büro Amirliğinin görevleri

Komiser Yardımcılığı Eğitim Büro Amirliği;
a) Kursun planlanacağı eğitim birimlerini tespit etmek ve kursiyer planlaması yapmak.
b) Kursa katılmaya hak kazanan personel ile ilgili onay ve tebligat işlemlerini yapmak,
c) Komiser yardımcılığı kursunu kazanan kursiyerler hakkında adli ve idari soruşturma olup olmadığı ile ilgili işlemleri takip etmek.
ç) Kurs çalışma takvimini hazırlamak,
d) Kursta okutulacak dersleri belirlemek, müfredatı oluşturmak ve kitap/kaynakça hazırlamak/hazırlatmak,
e) Kursiyerlere yönelik ders saatleri dışında verilecek olan ders dışı eğitim, konferans ve seminerlerle ilgili işlemlerinin takip edilmesini ve yürütülmesini sağlamak,
f) Kurs sonu uygulamalı eğitim programını hazırlamak, uygulanmasını sağlamak
g) Uygulamalı eğitim sonu raporlarını incelemek/inceletmek,
ğ) Uygulamalı eğitimlerde görülen ve yaşanan eksikliklerin tespit edilerek program geliştirme çalışmaları yapmak,
h) Kursiyerler için diploma/sertifika hazırlamak, bastırmak ve düzenlenmesini sağlamak,
ı) Kursun ve müfredatların iyileştirilmesi ve geliştirilmesiyle ilgili çalışmalar yapmak/yaptırmak,
i) Yapılan faaliyetlere ilişkin rapor ve istatistikî bilgi hazırlamak,
j) Mevzuata uygun olarak verilen diğer görevleri yapmak,
ile görevlidir.

Etiketler :
0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡