Louis Vuitton'un varisi Antoine Arnault'un düğün tercihi Antalya oldu
Dünyanın en bilindik ve en pahalı markalarından biri olan Louis Vuitton'un oğlu Antoine Arnault'un Rus nişanlısı evlenmek için Antalya Kemer'i tercih etti.
Rus model Nataila Vodianova, reklam yüzü olduğu Antalya'da düğün yapmak istediğini belirtmiş. Kermer'de düğün yapacak olan çift oteli arayarak bilgi aldı.
YILIN DÜĞÜNÜ ANTALYA'DA
Dünyanın en lüks markalarını bünyesinde barındıran Louis Vuitton’un patronu Bernard Arnault’un oğlu Antoine ile nişanlısı, dünyaca ünlü Rus model Nataila Vodianova 2020’de muhteşem bir düğünle nikah masasına oturacak.
Rus basınında yer alan bir habere göre; Natalia, düğünün reklam yüzü olduğu Antalya’daki Maxx Royal Kemer’de yapılmasını istedi.
REKLAM YÜZÜ OLMUŞTU
Çiftin menajeri oteli arayarak bilgi aldı. Rus model Irina Shayk ile Amerikalı oyuncu Liv Tyler de geçtiğimiz yıllarda otelin reklam yüzü olmuş, aileleriyle tatil de yapmışlardı.
LOUİS VUİTTON
Louis Vuitton markası, tam adı Louis Vuitton Malletier olan kurucusu tarafından 1854 yılında yaratıldı.
Kadınların modayla oldukça yakından ilgilenmeye başladığı ve kıyafetlerin çok hacimli olması ve geniş yer kaplaması sebebiyle büyük sandıkların gözde olduğu dönemde üretime sandıkla başlayan Louis Vuitton, bugün dünyada hazır giyim, ayakkabı, çanta,saat, takı-mücevher ve aksesuar üretimiyle lüks tüketiminin öncü temsilcilerindendir.
1885 yılında ilk mağazasını Londra’da Oxford Caddesi’nde açan Louis Vuitton, 1888 yılında taklit üretimlerin devam etmesi sorununa çözüm bulmak amacıyla “Damier Canvas” desenini oluşturmuş ve Louis Vuitton markasını bu desen üzerinden tescillemiştir.
1913’te Paris Champs-Elysees’de açtığı mağazası dönemin en büyük seyahat ürünleri mağazası unvanına sahiptir.
1987 yılında lüks tüketim devi LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy )kuruluşuna satılan markanın 1997 yılından beri baş tasarımcısı Dünyaca ünlü modacı Marc Jacobs‘tır.
İlk olarak Fransa-Paris'te yaratılan markanın 2016 yılı itibarıyla geliri 10 milyar dolara ulaştı.
Louis Vuitton bugün 2016 yılı itibarıyla 27.3 milyar dolar tutarındaki değeri ile Dünya’nın en lüks markasıdır.