Sahibinden.com İyice Abarttı Yüzde 400 Zam

Ücretsiz ilan verebilme sloganı ile milyonlarca üye toplayan Sahibinden.com; bireysel kullanıcıları için, 2013 yılında her ay 1 adet ücretsiz ilan (…)

Sahibinden.com İyice Abarttı Yüzde 400 Zam

Ücretsiz ilan verebilme sloganı ile milyonlarca üye toplayan Sahibinden.com; bireysel kullanıcıları için, 2013 yılında her ay 1 adet ücretsiz ilan girişi, 2014 yılında ise yılda sadece 3 adet ücretsiz ilan girişi sınırlaması getirdi.

ARTIŞ YÜZDE 400 OLDU

Kurumsal mağaza üyeliklerinde ise; her yıl yapılan rutin zamların dışında 2014 yılında yeni paket sistemine geçen Sahibinden.com yıllık üyelik satmama kararı aldı.

Bunun sebebini şu rakamlar açıkça ortaya koyuyor. Örneğin; vasıta katagorisinde mağazası olan ve ayda ortalama 30 ilan girişi yapan kurumsal bir üye, 2013 yılında 1700 TL üyelik ücreti ödemişken , 2014 yılında ise kampanyalı olarak ayda 463 TL ödeyecek. Yani yılda 5556 TL. Yaklaşık % 400’lük bir fiyat artışı. Üstelik bu fiyat artışı ile beraber, artık kurumsal mağaza sahipleri de sınırlı sayıda ilan girecek.

SATILACAK İDDİASI

Kullanıcılar farklı ilan sitelerine yönelerek tepkilerini sürdürüyor. Sahibinden.com’un bu radikal uygulamaları, şirketin satışta olduğunu ve şirketi karlı göstermek için atılmış adımlardan biri olduğunu akıllara getiriyor.

İşte bu zam, kendisini zirveye taşıyan kurumsal üyelerine, Sahibinden.com tarafından yapıldı. Üstelik ilan girişi adet kısıtlaması da bu zamla birlikte geldi. Emlak ve Vasıta katagori mağazaları, dernek çatısı altında Sahibinden.com’u protesto etmeye hazırlanıyor.

Bu eylemlerin ses getirip, getirmeyeceği ve Sahibinden.com’un geri adım atıp, atmaması ise tartışma konusu oldu.

0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡