2023 Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban, Tavan Puanları (Önlisans) | 108972224

108972224 | Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri  Bölümü (2 yıllık Önlisans) 2022 taban, tavan puanları ve başarı sıralamasını haberimizde bulabilirsiniz. Haberimiz Konya ilimizde yer alan Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu tercihi yapmayı düşünen öğrencilerimize rehber olacaktır.

Öğrenci Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafında gerçekleştirilen TYT, AYT ve YDT sınava giren öğrenciler Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü 2 yıllık Önlisans taban ve tavan puanları ile başarı sıralamalarını araştırıyor.

2 yıllık üniversite eğitimi alarak geleceğini şekillendirmek isteyen binlerce öğrenci, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecini geride bıraktı. Şimdi iyi bir eğitim için YKS’den alınan puana göre üniversite ve bölüm tercihi yapılacak. Bu doğrultuda Konya ilinde bulunan Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü bünyesinde eğitim görmeye karar veren adaylar, bölümün taban, tavan puanlarının yanı sıra başarılı sıralaması hakkında bilgi sahibi olmak istiyor. Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü tercih kod numarası 108972224 olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Üniversiteye girmeye hak kazanan öğrenciler eğitim hayatlarına İÖ-Ücretli olarak devam edeceklerdir.

ÖSYM ve YÖK’den derlediğimiz bilgilere göre Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri   Bölümü taban, tavan puanları ve üniversitenin istediği başarı sıralamasının sonuçlarını sizler için yayınlıyoruz.

Selçuk Üniversitesi   Çağrı Merkezi Hizmetleri   Bölümü Taban ve Tavan Puanları Başarı Sıralaması

Selçuk Üniversitesi   Devlet Üniversitesi olup Çağrı Merkezi Hizmetleri   Bölümü   Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan bir bölümüdür. Üniversite Konya ilimizde yer almaktadır. Üniversitenin Çağrı Merkezi Hizmetleri   Bölümü kontenjanı 40+1 kişidir. 2022 yılında Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümüne Doldu-41 kişi yerleşmiştir.

Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban Puanı: 242,70989

Selçuk Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Taban Başarı Sırası ( TBS ) : 1651507

2022 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

YOP KODU: 108972224

ÜNİVERSİTE: Selçuk Üniversitesi

FAKÜLTE: Çağrı Merkezi Hizmetleri

ŞEHİR: Konya

ÜCRET- BURS: İÖ-Ücretli

VAKIF-DEVLET: Devlet

ÖRGÜN-AÖ-UZAKTAN: İÖ-Ücretli

Taban Puan: 242,70989

Başarı Sıralaması: 1651507

Kontenjan 2022 : 40+1

Yerleşen 2022: Doldu-41

2021 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

Taban Puan: Dolmadı

Başarı Sıralaması:  1622374

Kontenjan 2021:  40+1

Yerleşen 2021:  Dolmadı-35

2020 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması

Taban Puan: 203,4317

Başarı Sıralaması:  1530018

Kontenjan 2020:  40+1

Yerleşen 2020:  Doldu-41

Üniversite Taban Puanları Haberleri