Adidas Boost teknolojisi geliştirdi!
Boost teknolojisini yenileyen şirket, enerji geri dönüşü, daha fazla denge için Boost HD’yi tasarladı. Ayağın tüm hareketlerinden sorumlu olan orta tabanda Boost teknolojisiyle öne çıkan şirket, Boost HD ile şehirli koşucuları merkezine aldı.
Boost teknolojisinde bir araya getirilen enerji kapsülleri, hücre yapıları sayesinde atılan her adımda daha fazla enerji depoluyor ve her adımda enerji geri kazanımı sağlıyor. Zemine daha yakın tasarlanan Pulseboost HD, ani hareketler için hazırlandı. Yoğun bir caddede aniden durma, ani veya hızlı bir yön değişimi yapma gibi hareketlerde bile performans avantajı sağlıyor.
Pulseboost HD’de yapay zekâ ile geliştirilen, kuru veya ıslak herhangi bir yüzeyde hızlı bir şekilde yön değiştirmek için yüksek seviyede kavrama sağlayan yeni bir Continental kauçuk alt taban kullanıldı. Pulseboost’un üst bölümü ise ihtiyaç duyulan şekilde esneyebilen, istenilen tarafa yönelmeyi kolaylaştıran ve ayağı sarmalayan bir yapıda oluşturuldu.
Spotify ile ortak bir çalışma yapan adidas, ayakkabının dili üzerine şehir koşucularını motive etmek ve ilham vermek için bir QR kod yerleştirdi. Bu QR kodu telefonuna okutanlar Spotify’da koşu için hazırlanmış özel Feel the Boost çalma listesine yönlendiriliyor. Şehrin ritmini yakalamak ve koşu enerjisini artırmak için Spotify’ı başlatmak ve özel bir çalma listesine ulaşmak için kodu bir mobil cihazla taramak yeterli.
ADİDAS HAKKINDA
Dünyada bilinen en büyük spor eşya üretici markalardan olan Adidas, 1924 yılında Adolf Dassler tarafından kurulmuştur.
Kurucusunun ismiyle anılan firmanın Almanya’da Rudolf Dassler ile ayakkabı üretmeye başlaması ile yükselişe geçen süreç 2006 yılında NBA ile anlaşma sağlanana kadar devam etmiştir.
2006’dan sonraki dönemlerde spor dünyasına seçkin ürünler kazandıran marka aynı renge sahip üç paralele çizgiden oluşan logosu ile pek çok futbol takımının resmi sponsoru olmuştur. Koşucular için üretilen ürünlerinden futbol organizasyonlarına, golf ve lakros malzemeleri üreticiliğinden parfüm ve bakım ürünlerine kadar geniş bir alana yayılan markanın net geliri 4.616 milyar Euro’dur.
42.540 çalışanı ile adından söz ettiren marka’nın sloganı ‘’Impossible is Nothing’’ (İmkansız Yoktur) olarak bilinmektedir.