Her yıl mayıs ayında kutlanan Anneler Günü için bu yıl annesine değerli hediye almak isteyen herkes Atasay Anneler Günü kampanyalarını merakla beklemekte. Sizler için derledik.. İşte 2020 Atasay Anneler Günü Kampanyası..
ATASAY ANNELER GÜNÜ KAMPANYASI 2020
Atasay Anneler Günü Kampanyası 2020 henüz yayımlanmamış olup belli olur olmaz sayfamızda ye alacaktır.
ATASAY KUYUMCULUK NEDİR?
Atasay Kuyumculuk’un temelleri “Sarraf Hacı Mustafa Kamer” tarafından 1937'de Denizli’nin Çivril
kazasında atıldı. 1982'de Suudi Arabistan'a 25 kg'lık ilk altın ihracatı gerçekleştirildi. 1985'te ABD'ye illk ihracat gerçekleştirilerek, ihracatta 5.5 tonluk kapasiteye ulaşıldı. 1989'da Atasay Kuyumculuk kuruldu ve ilk reklam çalışmaları başladı. 1994'te bütün üretim tekniklerini barındıran 15 ton kapasiteli Ortadoğu'nun en büyük üretim tesisi açıldı. 2003'te dünyanın en büyük perakende zincirlerine (QVC-JC Penney-Sears) satış gerçekleştirildi. Büyük üreticiler arasında dünya çapında düzenlenen "Sears Partners in Progress - USA" ödülünü aldı. "Ağırlığınca Altın" programına sponsorluk yapıldı.
2005'te "Yaşayan Anadolu Takıları" Koleksiyonu New York Metropolitan Müzesi'nde sergilendi. Moda dünyasının yakından takip ettiği Intercolor'ın (Dünya Renk ve Konsept Birliği) Türkiye'deki iki üyesinden biri olan moda tasarımcısı ve akademisyen Özlem Süer ile tasarım danışmanlığı konusunda anlaşma
yapıldı. Koleksiyon felsefesiyle üretim ve tasarımcı iş birliği sağlandı. Atasay pırlamta ürünleri tüketiciye sunuldu. Mexico City, Hong Kong, Dubai, Londra, Milan, Moskova ve Çin'de yurt dışı ofisleri açıldı. 2006'da "Atasay Akademi" hayata geçirildi. "Turquality" kapsamına dahil olundu. "ISO 9001" belgesi alındı. 4 yıl üst üste ihracat ödülü alındı.
2008'de Kuyum sektöründe ilk fabrika satış ve outlet mağazası hayata geçirildi. "Belle, One & Only,Alyanz" markalarının lansmanı yapıldı. 2010'da Sektörde devrim niteliği taşıyan "Altın Çadır" başladı. Türkiye'de altın ürünlerde ilk defa micropave uygulaması kullanılmaya başlandı. Tüketiciyi birikim ve yatırıma teşvik eden "Atakulche" piyasaya sunuldu. Dünyada bir benzeri olmayan kredilendirme çözümü "Altın Anahtar" kuyum sektörüne sunuldu. Atasay ve Garanti Bankası, altın biriktiren
kredi kartı "Altın Bonus"u yarattı. Atasay, Türkiye'de bir ilke imza atarak, dünyada sadece belirli kalite standartlarına sahip altın üreticilerine verilen "LBMA" sertifikası almaya hak kazandı. Birleşmiş Markalar Derneği'nin sosyal sorumluluk projesi "Türkiye'nin markaları Türkiye'nin çocuklarını giydiriyor" kampanyasında Atasay da yer aldı.