Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı görev tanımı nedir, Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı ne iş yapar, Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı olmak için hangi bölümü okumak gerekir? Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı mesleğine sahip olabilmek için hangi belgelerin gerektir tüm bu bilgileri makalemizde sizler için bir araya topladık.
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Tanımı;
Çalıştığı işyerinde şirket ürünleri ve hizmetlerine ilişkin müşterilere hizmet sunan, ihtiyaçlarına cevap veren, sorunların çözümlenmesini sağlayan ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmaları yürüten kişidir.
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Maaşı Ne Kadar? 2023 Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Maaşları
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı maaşı ortalama aylık 10028 _TL’dir. En düşük Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı maaşı 8506 _TL, En yüksek ise 11550 _TL'dir. Eğer sizde yukarıdaki maaşlar gibi bir maaş almak istiyorsanız. İŞKUR Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı iş ilanlarına bakabilir, buradan kariyer planlamanızı yapabilirsiniz.
İşkur Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı İş İlanları İçin Tıklayın
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Olmak İçin Hangi Bölümü Okumak / Hangi Okul Mezunu Olmak Gerekir?
Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : İlköğretim
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Ne İş Yapar?
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı, işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:
a) Çalışmalarında müşteri odaklı olmak,
b) Müşterilere teknik destek vermek,
c) Müşterilerin bakım, operasyonel ve teknik problemlerinin çözülmesine yardımcı olmak,
d) Müşterilere eğitim verilmesini sağlamak, teknik cihazların kurulumunun yapılmasını sağlamak
e) Ürün iade işlemlerini takip etmek
f) Satış sonrası destek hizmeti vermek
g) Çalıştığı işyerinin yapısına göre müşterilere danışmanlık yapmak,
h) Tüketici şikâyetlerini ve önerilerini takip etmek işlemlerini yürütmek
i) Satış sonrası müşteri ilişkilerini takip etmek
j) Müşteri ihtiyaçlarının ve şikâyetlerinin kayıtlarını tutmak, bilgi sağlamak,
k) Araştırmacı olmak, çözüm üretme becerisine sahip olmak,
l) İşyeri ile müşteri ilişkilerini yürütmek,
m) Mesleği alanındaki gelişmeleri takip etmek ve uygulamak, vb. görev ve işlemleri yerine getirir.
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Meslek Ana Grubu :
Büro Hizmetlerinde Çalışan Elemanlar
Meslek Alt Ana Grubu :
Diğer Büro Hizmetlerinde Çalışan Elemanlar
Meslek Grubu :
Diğer Büro Hizmetlerinde Çalışan Elemanlar
Meslek Birim Grubu :
Başka Yerde Sınıflandırılmamış Büro Destek Elemanları
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı Meslek Kodu Nedir?
Türk Meslekler sözlüğünde Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı mesleğinin meslek kodu 4419.02 olarak belirlenmiştir
YORUM KAT: Yukarıdaki Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı maaşlarına ek sizlerde Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı mesleğinde aldığınız maaşları yorum bölümünde bizlere iletebilirsiniz. Sizlerin iletmiş olduğu bilgilerle haberimiz yeniden düzenlenebilecektir. Ayrıca yaptığınız yorumlar diğer okuyucularımızda bu bilgiden istifade edeceklerdir. Yorum bölümümüzden yorum yapmayı unutmayın.