Porche'nin yeni üyesine hayran kalacaksınız! İşte Porche SUV'dan 640 beygirlik yeni Cayenne Turborg GT ve tüm özellikleri
1947 yılında Ferdinand Porsche'nın oğlu Ferry Porsche tarafından Stuttgart'ta kurularak tasarladığı modellerle arabaya yepyeni bakış açıları sunarak dünyaya yayılan Porche, SUV'un 640 beygirlik yeni Cayenne Turborg GT'si ile herkesi kendisine hayran bırakmaya devam ediyor.
125
640 PS güce sahip Cayenne ailesinin en yeni üyesi Tuborg GT, dünya çapında geniş çaplı hayran kitlesi yaratarak herkesi büyülemeyi devam ediyor.
225
4 litrelik çift turbo V8 motoru ile yarışçı kimliğini elinde tutan model, Nürburgring Nordschleife'deki 7:38.9 dakikalık dereceyle kırdığı SUV rekoruyla da bunu kanıtlıyor.
325
Porsche, Cayenne model yelpazesine sportif üye Cayenne Turbo GT'i ekliyor. 640 beygir güce sahip 4 litrelik çift turbo V8 motor, modelin sürüş özelliklerinin temelini oluşturuyor.
425
Cayenne Turbo Coupe'den 90 beygir daha fazla güce ve 80 Nm farkla 850 Nm maksimum tork değerine sahip Cayenne Turbo GT, coupe karoserli versiyondan 0,6 saniye daha az bir sürede; sadece 3,3 saniyede 0’dan 100'e ulaşabiliyor.
525
ESTETİK, HIZ VE KONFOR BİR ARADA
Yeni SUV modelinin sahip olduğu azami hız da 14 km/s artarak 300 km/s hıza çıkıyor.
Dört kişilik Cayenne Turbo GT, güç aktarma organları ve şasi aynı zamanda Cayenne Turbo GT için özel olarak tasarlanmış bir yapıya sahip.
625
Cayenne Turbo GT bu kabiliyetini, Lars Kern pilotajıyla 20 bin 832 km'lik Nürburgring Nordschleife pistindeki 7:38.9 dakikalık tur zamanıyla kırdığı resmi SUV rekoruyla da kanıtlıyor.
Cayenne Turbo Coupe ile karşılaştırıldığında, Turbo GT 17 mm kadar daha alçak.
725
Buna bağlı olarak, hem pasif şasi bileşenleri hem de aktif kontrol sistemleri yeniden tasarlanmış, kullanım ve performans için optimize edilmiş.
825
Cayenne Turbo GT'nin çift turbo motoru şu anda Porsche'nin en güçlü sekiz silindirli motoru.
925
En kapsamlı geliştirmeler, hareketli parçalar, turboşarj, direkt yakıt enjeksiyonu, indüksiyon sistemi ve ara soğutucu alanlarında gerçekleştirilmiş.
1025
Daha hızlı değişen sekiz vitesli Tiptronik S ve Porsche Çekiş Yönetimi (PTM) sistemi de değiştirilmiş.
1125
Ara şanzıman için ek su soğutması da mevcut.
1225
Cayenne Turbo GT, benzersiz merkezi egzoz boruları ile standart spor egzoz sistemine sahip.
1325
Otomobilin ortasından, arka susturucu da dahil olmak üzere egzoz sistemi, hafif ve özellikle ısıya dayanıklı titanyumdan yapılmış.
1425
Cayenne Turbo GT, isteğe bağlı olarak yeni Arctic Grey (Arktik Gri) renginde boya ile temin edilebiliyor.
1525
Tavan spoylerine uzunlamasına takılan karbon yan plakalar ve Turbo'ya takılandan 25 mm daha büyük olan uyarlanabilir şekilde uzatılabilen arka spoyler kenarı GT'ye özgü.
1625
Bu, otomobilin en yüksek hızında bastırma kuvvetini 40 kilograma kadar artırıyor.
Arka görünüm, karbondan yapılmış göz alıcı bir difüzör paneliyle tamamlanıyor.
1725
SADECE CAYENNE İÇİN
Önde sekiz yönlü spor koltuklar ve ikili spor arka koltuk sistemi standart olarak sunuluyor.
1825
Turbo GT ile Cayenne'de geliştirilmiş performans, yeni bir kullanıcı arayüzü ve yeni çalışma mantığı ile yeni nesil Porsche İletişim Yönetimi (PCM) sistemi pazara sunuluyor.
1925
Daha önce olduğu gibi PCM 6.0, Apple CarPlay ile tamamen uyumlu olup, Apple Music ve Apple Podcast'lerin geniş kapsamlı entegrasyonuna da izin veriyor.
2025
Bununla birlikte bilgi-eğlence sistemi artık Android Auto'yu da içeriyor, bu yenilik tüm popüler akıllı telefonların artık entegre edilebileceği anlamına geliyor.
2125
CAYENNE TURBO ÖZELLİKLERİ
GÜÇ ÜNİTESİ
Silindir sayısı: 8 Yakıt sınıfı: 98 Çap: 86.0 mm Strok: 86.0 mm Motor hacmi: 3,996 cm³ Güç (kW): 404 kW Güç (PS): 550 PS dev/dak aralığı maksimum torku: 5,750 - 6,000 r/min Maks. tork: 770 Nm Dev./Dak. aralığı maksimum torku: 2,000 - 4,500 r/min Litre başına maks. çıkış (PS/l): 138.00 PS/l
2225
PERFORMANS
Azami hız: 286 km/h Hızlanma 0 - 60 mil/s: 3.9 s Hızlanma 0 - 100 km/s: 4.1 s Hızlanma 0 - 160 km/s: 9.4 s Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0 - 60 mil/s: 3.7 s Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma: 3.9 s Viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s): 2.7 s
2325
ARAZİ ÖZELLİKLERİ
Yer ile suya duyarlı parçalar arasındaki maksimum boşluk (havalı süspansiyon, off-road sürüş yüksekliği): 530 mm Eğim açısı, ön/arka (havalı süspansiyon, off-road sürüş yüksekliği): 27.5 - 24.4 ° Havalı süspansiyon rampa açısı (en yüksek seviye): 21.3 ° Maksimum yerden yükseklik (havalı süspansiyon, normal seviye): 190 mm Maksimum yerden yükseklik ((havalı süspansiyon, off-road sürüş yüksekliği): 245 mm
2425
GÖVDE ÖZELLİKLERİ
Uzunluk: 4,926 mm Genişlik: 1,983 mm Genişlik (aynalar ile): 2,194 mm Yükseklik: 1,673 mm Sürtünme katsayısı (Cd): 0.35 cW Aks mesafesi: 2,895 mm Ön lastik izi: 1,687 mm Arka lastik izi: 1,670 mm Yüksüz ağırlık (DIN): 2,175 kg Yüksüz ağırlık (AB): 2,250 kg İzin verilen brüt ağırlık: 2,935 kg Maksimum yük: 760 kg Maks. çekme kapasitesi (frenli): 3,500 kg Maks. çekme kapasitesi (frensiz): 750 kg Porsche tavan taşıma sistemi ile izin verilen maksimum tavan yükü: 100 kg
2525
KAPASİTESİ
Bagaj hacminin genişletilmesi (arka koltukların üst kenarına kadar): 745 l Maks. bagaj hacmi (ön koltukların arkasından tavana kadar): 1,678 l Yakıt deposu: 90 l
TÜKETİM - EMİSYON
Şehir içi yakıt tüketimi: 15.3 - 14.8 l/100 km Şehir dışı yakıt tüketimi: 9.4 - 8.9 l/100 km Birleşik yakıt tüketimi: 11.4 - 11.3 l/100 km Birleşik CO2 emisyonları: 261 - 258 g/km Emisyon standardı: Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC Partikül filtresi: evet