Gece gündüz devam eden çalışmalar kapsamında ise köprünün yüzde 70’inden fazlası tamamlandı.
Ana halatların dünyanın en geniş asma köprüsü özelliğini taşıyan Yavuz Sultan Selim Köprü kulesinde bağlantısını sağlayacak olan 120’şer tonluk 4 adet çelik semer şantiye sahasına getirildi. 60 adet eğik askı halatın montajı tamamlandı.
ÇALIŞMALAR ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR
940 ton ağırlığında uzunluğu 24 genişliği 59 metre olan yedinci çelik tabliyenin montaj işlemi tamamlandı. Kuzey Marmara Otoyolu’nun Avrupa yakası E-2 kısmı V19 ayaklarının betonarme imalatlarının yüzde 98’i bitti.
Kuzey Marmara Otoyolu’nun Avrupa yakası E-2 kısmı V17 ayaklarının betonarme imalatlarının yüzde 58’i tamamlandı. V16 ayaklarının betonarme imalatının ise yüzde 93’ü tamamlandı. Köprüde çalışmalar ise tüm hızıyla devam ediyor.