Yemeksepeti 20 yıldır kullandığı kendisiyle bütünleşmiş logosunda değişikliğe gitti. Şirket yeni logosunda daha minimalist bir yol izledi. Logo ve tasarımlarda bu hissediliyor. Daha yumuşak hatların belli olduğu bir font ve arka plan renginin kırmızıdan pembeye geçişi gibi.
Yapılan en büyük değişim ise Yemeksepeti'yle özdeşleşmiş olan kurye figürü kaldırılması. Logodan kaldırılan figür tarayıcılarda hala ikon olarak kullanılıyor. Diğer alanlarda bulunan ciddi değişimler, site arayüzünde yer almıyor. Yalnızca bazı küçük renk ve font değişimleri mevcut.
YEMEKSEPETİ'NİN YENİ LOGOSU:
Ünlü kurye ikonu ve kırmızı renk radikal bir kararla artık kullanılmıyor.
BİR YEMEKSEPETİ GİRİŞİMİ OLAN BANABİ'DE DE TASARIMDA DEĞİŞİKLİK YAPILDI
Parmak figürü kaldırılırken, banabi yazısı bir çerçeve içine alınmış görülüyor. Diğer bir değişim de önceden Yemeksepeti ve Banabi'nin marka renkleri farklıydı. Bu yenilikle birlikte artık ikisi de aynı renklere sahipler.