2024 İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Taban Puanları ( Önlisans ) 105690753 AÖ-Ücretli
105690753 | İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü (2 yıllık Önlisans) 2024 taban, tavan puanları ve başarı sıralamasını haberimizde bulabilirsiniz. Haberimiz İstanbul ilimizde yer alan İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) ( AÖ-Ücretli ) bölümünü tercih etmek isteyen öğrencilerimize rehber olacaktır.
Öğrenci Seçme Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafında gerçekleştirilen TYT, AYT ve YDT sınava giren öğrenciler İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) bölümü 2 yıllık Önlisans taban ve tavan puanları ile başarı sıralamalarını araştırıyor.
2 yıllık üniversite eğitimi alarak geleceğini şekillendirmek isteyen binlerce öğrenci, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecini geride bıraktı. Şimdi iyi bir eğitim için YKS’den alınan puana göre üniversite ve bölüm tercihi yapılacak. Bu doğrultuda İstanbul ilinde bulunan İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü bünyesinde eğitim görmeye karar veren adaylar, bölümün taban, tavan puanlarının yanı sıra başarılı sıralaması hakkında bilgi sahibi olmak istiyor. İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü tercih kod numarası 105690753 olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Üniversiteye girmeye hak kazanan öğrenciler eğitim hayatlarına AÖ-Ücretli olarak devam edeceklerdir.
ÖSYM ve YÖK’den derlediğimiz bilgilere göre İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü taban, tavan puanları ve üniversitenin istediği başarı sıralamasının sonuçlarını sizler için yayınlıyoruz.
İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü Taban ve Tavan Puanları Başarı Sıralaması
İstanbul Üniversitesi Devlet Üniversitesi olup Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi bünyesinde yer alan bir bölümüdür. Üniversite İstanbul ilimizde yer almaktadır. Üniversitenin Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü kontenjanı 800+20+0+20+0 kişidir. 2023 yılında Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümüne Doldu-840 kişi yerleşmiştir.
İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü Taban Puanı: 254,30130
İstanbul Üniversitesi Marka İletişimi (Açıköğretim) Bölümü Taban Başarı Sırası ( TBS ) : 1.541.374
2023 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
YOP KODU: 105690753
ÜNİVERSİTE: İstanbul Üniversitesi
FAKÜLTE: Marka İletişimi (Açıköğretim)
ŞEHİR: İstanbul
ÜCRET- BURS: AÖ-Ücretli
VAKIF-DEVLET: Devlet
ÖRGÜN-AÖ-UZAKTAN: AÖ-Ücretli
Taban Puan: 254,30130
Başarı Sıralaması: 1.541.374
Kontenjan 2022 – 2023 : 800+20+0+20+0
Yerleşen 2022 – 2023: Doldu-840
2022 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
Taban Puan: 252,91875
Başarı Sıralaması: 1.460.257
Kontenjan 2022: 800+20
Yerleşen 2022: Doldu-820
2021 Yılı Taban Puan ve Başarı Sıralaması
Taban Puan: 192.09315
Başarı Sıralaması: 1561061
Kontenjan 2021: 800+20
Yerleşen 2021: Doldu-820