4'üncü Geçiş Noktası En Büyüğü Olacak

İlçe merkezini ikiye ayıran tren yolu hattındaki geçiş noktalarının en büyüğü Batı ve Sapanbağları arasına inşa edilecek.

4'üncü Geçiş Noktası En Büyüğü Olacak

İlçe merkezini ikiye ayıran tren yolu hattındaki geçiş noktalarının en büyüğü Batı ve Sapanbağları arasına inşa edilecek. 17 metre genişliğindeki alt geçit projesi için Çavuşoğlu deresinin bir kısımı deplase edildi. Alt geçit tamamlandığında  sahil yönünden gelen sürücüler doğrudan D-100 (E-5) karayoluna ulaşacak. 

Pendik Belediyesi, ilçe merkezini ikiye ayıran tren yolu hattı üzerindeki geçiş noktalarına alternatif ana arterler oluşturmaya devam ediyor. Sancak Köprüsü’nün yükünü hafifletmek amacıyla geçtiğimiz yıl Lokman Hekim Caddesi’ni hizmete sokan Pendik Belediyesi, Sapanbağları ile Batı Mahallelerini birbirine bağlayacak yeni bir alt geçit için çalışmalara başladı. Çift şeritli gidiş geliş yönlü alt geçit projesi, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü (AYGM)  işbirliğinde  yürütülecek.  

Çavuşoğlu deresinin 170 metrelik kısmı deplase edildi

Batı Mahallesi Sarıalioğlu ile Sapanbağları Adile Sultan Sokaklarını birbirine bağlayan mevcut tek araç geçişli alt geçit, bölgenin ve ilçenin artan ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde geçtiğimiz yıl yeniden projelendirildi.   Yeni alt geçit 17 metre genişliğinde ve çift şeritli gidiş-geliş yönlü olacak. 

Bu kapsamda altgeçidin proje alanında kalan Çavuşoğlu Deresi’nin 170 metrelik kısmında  Pendik Belediyesi Fen İşleri tarafından deplase (yer değiştirme) yapıldı. Henüz tren seferlerinin yapılmadığı bölgede altgeçit çalışmaları ise Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü (AYGM) tarafından gerçekleştirilecek. 

4 ana arterden en büyüğü olacak

Temenye ve Lokman Hekim Altgeçitleri ile Sancak Köprüsü’nün ardından tren yolu hattı üzerindeki dördüncü geçiş noktası olacak yeni altgeçit, sahil yolundan gelecek sürücüleri doğrudan D-100 karayoluna ulaştırabilecek.  17 metre genişliğinde olacak altgeçit tamamlandığında kuzey-güney  aksını birleştirecek 4 ana arterden en büyüğü olma özelliğini taşıyacak.

0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡