Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Mesleği Nedir, Nasıl Olunur?

Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Mesleğinin maaşları, tanımı, ne iş yaptığı, nasıl olunduğu, meslek kodu nedir ve iş imkanları hakkında bilgilere ulaşabilirsiniz.

Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Mesleği Nedir, Nasıl Olunur?

Meslek Bilgileri

  

Meslek Kodu : 3343.02

 
  

Meslek Adı : Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı

 
  
  

Grup Bilgileri

  

M. Ana Grubu : Teknisyenler, Teknikerler Ve Yardımcı Profesyonel Meslek Mensupları

 
  

M. Alt Ana Grubu : İş Ve İdare İle İlgili Yardımcı Profesyonel Meslek Mensupları

 
  

M. Grubu : İdari Ve Uzman Sekreterler

 
  

M. Birim Grubu : İdari Sekreterler Ve Yönetici Sekreterleri

 
  

Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : Önlisans

 
  
  

Meslek Detay Bilgileri

  

Meslek Tanımı Nedir?

 

İşletmede belirlenen amaç ve hedefleri gerçekleştirmek için yönetici tarafından planlanmış, koordine edilmiş kaynakların (insan, bilgi, parasal ve maddi v.b) uygun olarak yönetilmesinde yöneticiye yardımcı olan kişidir.

 
  

Görev ve İşlem Basamakları :

 

Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı, işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:

  1. Ofis yönetimi işlemlerini yürütmek,
  2. Gelen giden evrak ile dosyalama işlemlerini yürütmek,
  3. Telefon görüşmelerinin yapılması, gelen yazı ve resimlerin yöneticiye ulaştırılması, randevuların ayarlanması, misafirlerin karşılanması işlerini yapmak,
  4. Yönetici için gerekli dokümanları hazırlamak,
  5. Toplantı organizasyonu yapmak,
  6. Seyahat organizasyonu yapmak,
  7. Büroya ait araç-gereçlerin bakımı, onarımını yaptırmak ve en verimli şekilde kullanılmasını sağlamak,

0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡