TÜBİTAK Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Kamu İşçi Alım İlanı

ÇANKAYA HİZMET MERKEZİTÜBİTAKSon Başvuru Tarihi : 09 Ağustos 2017Yayınlanma Tarihi : 31 Temmuz 2017Genel Şartlar ve Notlar

TÜBİTAK Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Kamu İşçi Alım İlanı

TALEBE BAŞVURACAK ADAYLARIN DİKKATİNE

Mikrosoft Office uygulamalarını iyi derecede kullanabilmek,planlama ve organizasyon yeteneğine sahip olmak,iş takibi ve analiz yeteneğine sahip olmak,protokol ve insan ilişkilerinde başarılı olmak,ofis aralarını(faks,fotokopi,telefon vs.)iyi derecede kullanabilmek,iletişim becerileri gl olmak,akıcı ve dzgn konuşabilmek.Bro Ynetimi ve sekretelik işleri ile ilgili en az 4 yıl deneyim sahibi olmak ve istenilen deneyime sahip olduğunu alışılan işyerleri ile SGK dan alınacak belgeyle ibraz etmek.***Talep şartlarına durumu uyan adaylar, ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 10 gn ierisinde talebin yayımlandığı yerdeki İl/Şube Mdrlğmzden veya www.iskur.gov.tr internet adresi zerinden başvuru yapabilirler. - Gereğe aykırı belge verenlerin ya da beyanda bulunanların başvurusu geersiz hale getirilmesi, işe alınması işleminin iptaline ilişkin Kurumun ve talep sahibi kamu kurum ve kuruluşunun yasal işlem yapma hakkı saklıdır. - Taleplerde 2016 Kamu Personeli Seme Sınavına (KPSS) sonuları geerli olup, 2016 KPSSP93 60 puanı olan adayların başvuruları kabul edilecektir-Taleplere başvuru yapan ve nihai listede yer alan adaylar, eğitim durumu, tecrbe, ncelik durumu, yabancı dil şartı vb. koşulları taşıyıp taşımadıklarını yazılı veya szl sınavdan nce talebi veren kamu kurum ve kuruluşuna ibraz etmek zorundadır. Bu durumlarını belgeleyemeyenler veya yanlış beyanda bulunanlar nihai listeden ıkarılarak sıralamada yer alan diğer kişiler listelere dahil edilecektir. - Merkezi sınav uygulanmayacak kişilerden (nceliklilerden) mracaat eden adaylar ierisinden ncelik belge tarihlerine gre talep sayısının katını gemeyecek şekilde isim ve adresleri ile durumlarını aıklayıcı bilgi talep sahibi kamu kurum ve kuruluşuna bildirilecektir. - Son mracaat tarihi resmi tatile rastladığında bir sonraki iş gn başvurular kabul edilecektir. - Mracaat tarihleri akışan, aynı kamu kurum ve kuruluşunun birden fazla işgc talebine durumu uyan iş arayanın, tercihi doğrultusunda sadece bir talebe mracaatı kabul edilecektir. - Merkezi sınav kapsamında mracaat eden adaylar ierisinden en yksek puan alandan başlamak zere talep sayısının katı olacak şekilde dzenlenecek nihai listede yer alan kişilerin isim ve adresleri, işi talebinde bulunan kamu kurum ve kuruluşuna bildirilecektir. - İşyerine ismi bildirilen kişilere yazılı veya szl sınavın yeri ve zamanı talebi veren kamu kurum ve kuruluşu tarafından adaylara yazılı olarak bildirilecektir. - Öncelik hakkına sahip olanlardan, başvuruda bulundukları srekli veya geici işgc talebine işverence davet edildikleri hlde mcbir sebepler dışında icabet etmeyen, sınava katılmayan, işi reddeden veya kamuda srekli işi statsnde işe yerleşenlerin ncelik hakkı ortadan kalkar. Öncelik hakkından ikinci kez yararlanılamaz.

 

Meslek Bilgileri

Meslek Deneyim (Yıl)    Öğrenme Türü

Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı            deneyim 4 yıl    

 

Öğrenim Bilgileri

Genel Birim Adı                Genel Bölüm Adı             Öğrenim Seviyesi

Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi ve Sekreterlik     Önlisans

Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı      Önlisans

Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi   Önlisans

 

Sınav Bilgileri

Sınav Kategorisi               Sınav Adı             Sınav Puan Türü               En Az Puan Limiti             Sınav Giriş Tarihi

Kamu Personel Sınavları              KPSS      KPSSP93              60          

 

Çalışma Adresi Bilgisi

Yer :

Çalışma Adresi : KAVAKLIDERE ATATÜRK BULV. 221/

ÇANKAYA

ANKARA / TÜRKİYE

 

Tercih Edilen İkametgah İlçeleri :

Diğer Bilgiler

İşveren Türü      Kamu

Toplam Açık İş Sayısı      7

Çalışma Şekli      Daimi / Tam Süreli

0
0
0
0
0
0
0
👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡